שף פרטי עד הבית - הזמנת שף לבית לערב קולינרי בלתי נשכח!

 שף פרטי עד הבית יוכל לדאוג לכם לערב בלתי נשכח. כאשר מתכננים אירוע ביתי ורוצים להפוך אותו לבלתי נשכח לא חייבים לעבוד קשה. אין צורך לבלות במשך שעות מול התנור והכיריים. לא צריך להזמין מן הקצב נתחים נבחרים לצלייה ולחפש אחר מתכונים מוצלחים ותבלינים מיוחדים. מה שאתם צריכים, בשביל ערב בלתי נשכח שבאמת יהיה צרוב בזיכרון זה להזמין אליכם שף. אירוע אצלכם בבית, בטעם של מיטב מסעדות העילית. טעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם.

שף פרטי עד הבית לאירועים ולמסיבות

שפים ידועים מציעים כיום לא מעט שירותים אטרקטיביים, לרבות סדנאות בישול או ארוחות משפחתיות. אבל גולת הכותרת של אירועי שף בבית לוקחים אתכם לאירועים באווירה שנוחה לכם, עם הרבה יותר מאשר שניים, שלושה, ארבעה או שישה מוזמנים. שף פרטי עד הבית משדרג אירועים ומסיבות מכל סוג שתוכלו להעלות בדעתכם. אם אתם מתכננים יום הולדת עם בני המשפחה או עם החברים, שף שמגיע עד אליכם, לסלון, למטבח או אולי לחצר, ידאג לאוכל גורמה, סעודה בשילובי טעמים מדויקים.

שירות של שף פרטי עד הבית חוסך לכם המתנה במסעדה ונותן לכם בסופו של דבר שירותיות גבוהה יותר. שף פרטי בבית נחשב לשירות מבוקש מאוד של עופר שף מאחר שהוא גם מיועד לארוחה אינטימית של זוגות או לארוחה משפחתית גדולה יותר. שירות של שף עד הבית יוצר עבורכם הנאת בישול מיוחדת. חשוב מאוד לזכור שלא כל הבישולים נחשבים בריאים ולכן יש לבדוק מהם המרכיבים של כל תבשיל לפני האכילה.

כשאנו רוצים ליהנות מיצירתיות של אנשים מוכשרים אנו יכולים לקרוא ספר טוב, לצפות בסרט משובח או להאזין לסימפוניה. כשאנו רוצים ליהנות מיצירתיות טעימה לחיך, אנו יכולים להזמין שף פרטי עד הבית. זה יכול להיות רעיון אדיר לאירועים גדולים אבל באותה המידה, זה יתאים עד מאוד גם לאירועים קטנים, אינטימיים.

אין ספק כי יש הרבה מקום ליצירתיות ומעוף בבישול אך לא כל בשלן חובב יכול להתחרות בשפים, שלמדו באופן מקצועי והשתלבו במסעדות נבחרות ותחת שפים וותיקים. עופר שף, בעל וותק מקצועי של מעל 10 שנים מציע שירות מושקע במיוחד, שף פרטי עד הבית שמכין למענכם מטעמים. השירות הינו אישי ופרטי במלוא מובן המילה, עם דגש לא רק על השקעה בתפריט ובמנות (בסגנון הרצוי לכם) אלא גם תוך חתירה להבנת הלקוח ומתן יחס אישי.

שף פרטי עד הבית, גם לאירועים קטנים ואינטימיים

שפים מקצועיים יודעים היטב כי רק השקעה מתמדת בתחום הבישול מונעת קיפאון. חתירה ליצירתיות, השקעה והתחדשות אין סופית מאפשרים לשפים מנוסים להפתיע גם את אניני הטעם. כלומר שף שנמצא במגע ישיר ובלתי מתפשר עם הסועדים, צריך להיות טיפוס מיוחד. יחס אישי ללקוח והיכולת "לקרוא" בני אדם ולהבין מה עושה להם טוב חשובים לצד מיומנות בבישול. עופר שף, חובב בישול בנשמה, מקפיד להתעדכן בכל החידושים לצד הסגנונות הקלסיים. הידע הקולינרי הרב, הניסיון והמקצועיות מתבטאים גם בארוחות שף פרטיות, אינטימיות ומעוטות משתתפים.

אם מתכננים אירוע מצומצם, לאו דווקא כזה שנחוץ בו קייטרינג גדול, שף פרטי בבית מקנה ייחוד וברק יוצאים מן הכלל. עופר שף מספק שירותי קייטרינג גדולים או מצומצמים ויודע להוביל היטב, באופן מעודן, אירועים חשובים כדוגמת ארוחה משפחתית אינטימית, ארוחות עם חברים, ימי הולדת, חינה ועוד וגם ארועים גדולים יותר כגון חתונות, בר מצווה, בריתות וכו'.

שף פרטי שמגיע אליכם עד הבית יוכל לארגן יופי של ארוחה ואירוח למסיבת רווקים או רווקות וקייטרינג לכל אירוע החשוב לכם: ברית או בריתה, ימי גיבוש או ערבי חברים, חינה ועוד. כל אירוע שבו מתאספים אנשים. כל אירוע שבו רוצים לאכול טוב ולצאת מהשגרה הוא אירוע שיכול בקלות להפוך לקונספט מנצח עם שף מלווה.

ארוחת שף בבית לאירוע טעים במיוחד

ציירו לפניכם את המאורע: השף המגיע עד אליכם, ברשותו מיטב חומרי הגלם והציוד הנחוץ. חיש מהר תצטרכו לשפשף את עינכם בתדהמה למראה השינוי בבית המוכר כל כך. לפניכם תנור מקצועי וכיריים וציוד נלווה וכל חומרי הגלם שיהפכו במהרה לארוחת מלכים. אין ספק – הערב שלכם הולך להיות מיוחד, נעים ומעל לכל טעים.

כשהאורחים מגיעים בשעה היעודה מצפה גם להם יופי של הפתעה. הם ילכו שבי אחר שובל ריחות המטעמים שהולכים ומתבשלים בעד השף מלהטט וטורח להכין ארוחת שף בבית, באיכות ללא פשרות. הכי טרי, הכי טעים, הכי מיוחד. כדאי לדעת כי שף מקצועי, ועופר שף הוא בהחלט כזה, לא מבזבז את זמנכם או את זמנו לחינם. בתוך כשעה מאז הגיע השף והחל לשקוד על מלאכתו, הסעודה יכולה להתחיל. עם עופר שף, הארוחה היא יותר מאוכל לעניין. אם תרצו, תקבלו מופע שף שכולל את מיטב המנות מוכנות אל מול העיניים המתרשמות בתוספת מבחר בדיחות, סיפורים מהמטבח המקצועי ומגוון טיפים שיוכלו לשמש אתכם מכאן ואילך. וכשהכל מוכן, מגיעים לעניין המרכזי והטעים – כולם מוזמנים לשבת, לאכול וללקק את האצבעות.

להזמנות חייגו 052-858-5823

אולי יעניין אותך מידע נוסף על:

הזמנת שף לבית עם מגוון תפריטים לפי רצונכם

כל אירוע בבית לובש צורה אחרת וחשוב לתכנן את האירוע לפי מספר המוזמנים ולפי הסגנון הרצוי בעינכם. הזמנת שף לבית אמנם מורידה מעל לכתפכם את הטרחה וההכנות, אבל כדאי שתציינו מבעוד מועד איזה סוג אירוח רצוי לכם. לא משנה אם מדובר במסיבת יום הולדת, אירוע גיבוש או מפגש חברתי עליז, בידיכם האפשרות להחליט על מהות התפריט ומספר המנות. תוכלו להזמין ארוחת שף בסגנון איטלקי או לבחור אירוע בשרים בסגנון בר בי קיו. אפשר לבחור אירוע בסגנון קוקטייל או אירוח צרפתי מעודן. אפשר לשלב בתפריט הרצוי לכם מאכלי דגים כדוגמת פילה וחצילים קלויים או קדירת בורי עם חומוס. ניתן להזמין את מיטב המאכלים החלביים ואפשר להעדיף סגנון ים תיכוני ומזרחי עם מטעמים כדוגמת קבב טלה, כבד עוף וקינוחים כדוגמת קדאיף במילוי קרם חלבה. מלבד זאת, אם צריך, תוכלו להזמין מעופר שף כשירות נוסף גם – שולחנות, כסאות, צלחות וכל מה שצריך לאירוע נוח ומוקפד.

רוצים לדעת עוד? עופר שף, שף פרטי עם למעלה מעשר שנות ניסיון והמוני לקוחות מרוצים התמחה ועבד עם טובי השפים. חיפשתם שפים שמגיעים הביתה? כל שעליכם לעשות כעת זה לחייג, ועופר שף – השף הפרטי שלכם יגיע עד לכתובת הרצויה.

להזמנות חייגו 052-858-5823

שף פרטי עד הבית: הפתרון המושלם עבור אירוע חלומי

אם גם אתם מתכוננים לקראת אירוע או חגיגה – או סתם רוצים שהאירוח הבא שלכם יהיה מרשים ומושקע במיוחד – אתם נמצאים במקום הנכון! שף פרטי שמגיע עד הבית הוא הבחירה המושלמת עבור אלו מכם שמעריכים אוכל משובח והגשה אלגנטית, אבל שלא מעוניינים לטרוח, לבשל, ללכלך ואז גם לנקות ולסדר מחדש בסוף הערב.

שף עד הבית חוסך מכם את כל העבודה הקשה הזו, וההנאה ממנו מובטחת. המשיכו לקרוא כדי לדעת עוד על השירות שאנו מציעים, ולהבין מדוע כדאי גם לכם להזמין שף פרטי לאירוח הבא שלכם.

כמה אנשי צוות יגיעו אלינו הביתה ולכמה זמן?

השף בדרך כלל מגיע עם עוזר אחד, כדי לוודא שכל האוכל יוגש במקביל ובצורה הטרייה והמוקפדת ביותר. במידה ואתם מעוניינים בכך, ניתן גם להגיע עם מלצרים (מספר המלצרים משתנה בהתאם לגודל האירוע). הצוות כולו יגיע בערך כשעתיים לפני תחילת האירוע, וזמן השהייה בבית בדרך כלל מסתכם ל-4 שעות, כאשר מדובר באירוע המכיל בין 10 ל-30 אורחים.

שף פרטי עד הבית

איזה ציוד צריך לספק?

כאן נח היתרון הגדול של הזמנת שף פרטי. אנו מגיעים אליכם עם כל הכלים הנדרשים: תנור, כיריים, שולחן אוכל, כלי בישול, מוצרי גלם, ואפילו כלי הגשה מעוצבים. במידה ואתם מעוניינים להשתדרג, תוכלו להוסיף גם כסאות, מפות, ועוד מספר שולחנות. בנוסף להכנה, בישול, צלחות והגשה, אנו דואגים גם לסידור השולחן, וכמובן שאנו דואגים גם לפרק, לסדר ולנקות הכל אחריכם כאשר האירוע יגיע לסיומו.

ישנם מספר תנאים בודדים שנצטרך מכם כדי שהכל יתנהל בצורה הטובה ביותר – גישה למקור מים ולמקור חשמל (ההכנה מתבצעת במטבח שלכם, כך שלא אמורה להיות בעיה), ובמידה ותרצו שהאירוע יתפרס מפנים הבית גם אל החצר או המרפסת, יהיה צורך בשולחן נוסף. חוץ מפרטים אלו, כאמור, כל מוצר או כלי הוא באחריותנו המלאה.
חשוב לציין, ששף פרטי לא עושה ככל העולה על רוחו, וכמובן שניתנת לכם החלטה על מה שנבשל ונגיש עבורכם. בין אם יש לכם בקשות מיוחדות, אלרגיות או רגישויות, העדפות כמו צמחונות או טבעונות וגם מזון ללא גלוטן – אנו נספק עבור כל אחד ואחת מהאורחים והאורחות שלכם מנות לפי ההעדפות והרצונות שלהם. למרות שביכולתנו להעניק מענה והתחשבות עבור כל צורך או אילוץ, יש להזכיר את הפרטים הללו מראש, כדי לוודא שאנו מגיעים ערוכים בהתאם. תיאום ציפיות זה הוא בדיוק מה שיאפשר לנו לספק לכם את החוויה המפנקת והמענגת שאתם כה מצפים לה.

עבור אילו אירועים מומלץ להזמין שף פרטי עד הבית?

ישנם מספר רב של אירועים שניתן לחגוג עם שף פרטי – בר או בת מצווה, מסיבת רווקות, מסיבת אירוסין, ימי הולדת ועוד, אך אפילו אין צורך באירוע מיוחד: ניתן להזמין אותנו גם עבור מפגשים משפחתיים או ארוחות שישי וחג. אפילו אם מתחשק לכם לארח קבוצה גדולה של חברים, אך אתם רוצים לעשות זאת באלגנטיות ובסטייל וללא הטרחה, אנחנו הפתרון המושלם עבורכם.

אם הגעתם עד הנה, כנראה שגם אתם השתכנעתם מיתרונותיו הרבים של שף פרטי עד הבית. אם הקונספט של אירוח מפנק, טעים ומהודר בלי שום בלגן וטרחה נשמע לכם כמו חלום רחוק, דעו שאתם במרחק שיחת טלפון אחת מלהגשים אותו! פנו אלינו עוד היום ואנו נספק לכם מענה מהיר, אדיב ומקצועי, כדי להפוך כל אירוע שעולה על רוחכם לחוויה המושלמת עבורכם ועבור האורחים שלכם.

במידה ושאלתם את עצמכם איך האווירה...

אלכס וגו'זי באו להתארח
אירועים
אוכל

אז מה יש לאכול?

תפריט בשרי

לאירוע בשרי מושלם, מבחר מנות שכל אחד אוהב ונהנה לאכול. המלצות ניתן לקבל בשפע באתר ואצל השף.
השף מגיע עם עובד נוסף וכל הציוד הנדרש להכנה (תנור, כיריים, שולחן עבודה מעוצב…) והאוכל מוגש בכלי הגשה מיוחדים.

ארוחת שף איטלקית בבית

כל מי שרוצה לטעום את איטליה ולהיזכר במנות המפנקות והעשירות מוזמן להיכנס לתפריט האיטלקי שלנו.
התפריט בנוי מ-12 מנות מפוארות מהמטבח האיטלקי המתובל והמהנה.
התפריט מתאים למופעי בישול, סדנאות וקיטרינג. השף מגיע עם עובד נוסף ועם כל המצרכים (פרודוקטים, תנור, כיריים …)
האוכל מוגש בכלי הגשה יפים ומעוצבים .

על המנגל

לכל אוהבי הבשר באשר הם – ארוחת בשרים על האש.
מבחר בשרים מעולים – קנויים אצל הקצב האישי שלי ועשויים באהבה, בעשיה מתאימה לכל נתח ונתח.
השף מגיע עם המנגל ועם כל הדרוש להכנה ולאחר פרישה מקצועית במקום מתחיל בהכנה.
אתם צריכים רק לשבת, להתרווח, לאכול ולהינות.

אסאדו

לכל אוהבי הבשר באשר הם – גושי אנטריקוט, אסדו איכותי ועופות מעושנים על האש -זהו רק חלק ממבחר המנות שנגיש לכם.
הבשר נקנה אצל הקצב האישי שלי ועשוי באהבה כשלכל נתח מותאמת צורת הצליה המתאימה לו.
השף מגיע עם עובד נוסף, עם המנגל / פרישה מקצועית ועם כל הדרוש להכנה.
אתם רק צריכים לשבת, להתרווח, לאכול ולהינות מהאוכל המוגש בכלי ההגשה המעוצבים שלנו.

צרפתי

תפריט צרפתי מעורר חושים, טעמים וריחות משכרים.
ארוחה ממגוון מנות מהמטבח הצרפתי הנפלא.

ים תיכוני

תפריט בשרי ים תיכוני עשיר המורכב מ – 8 מנות טעימות.